یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در نرم افزار ورد ، امکان ذخیره سازی اتوماتیک اسناد است. یعنی شما می توانید این مورد را به گونه ای تنظیم کنید که نرم افزار ، به صورت خودکار هر چند دقیقه یکبار فایل شما را ذخیره کند.
برای تنظیم کردن این ویژگی از طریق منوی File و انتخاب گزینه Options وارد قسمت تنظیمات ورد شوید. سپس از سمت چپ گزینه Save را انتخاب کنید تا پنجره زیر برای شما به نمایش در بیاید:
همانطور که در تصویر مشخص است می توانیم تعیین کنیم هر چند دقیه یک بار عمل ذخیره سازی خودکار توسط ورد انجام شود. برای این کار ویژگی Save AutoRecover information every را فعال و تنظیم کنید.
گزینه بعدی را نیز فعال کنید تا در صورت بسته شدن فایل ورد ، آخرین ذخیره اتوماتیک شما بر روی فایل اعمال شود.
در پایان هم می توانید مسیر ذخیره سازی فایل های اتو سیو ( Auto Save ) را مشخص کنید.
به این ترتیب قابلیت ذخیره اتوماتیک را در ورد فعال کرده اید.
Wow, superb weblog layout! How long have you ever been blogging for?
you made running a blog look easy. The whole look of your site is excellent,
let alone the content! You can see similar here
najlepszy sklep